Wzdęcia, gazy, zaparcia, biegunki, uczucie przelewania, bóle jelit❓ SIBO/IMO Skuteczna terapia bez nawrotów❗
Sprawdź terazSą dwa sposoby na rozwiązanie tego problemu. Najlepiej jest zalogować się na swoje konto użytkownika, przejście do zakładki "Moje zamówienia" i kliknięcie w przycisk "Opłać" przy zamówieniu, którego problem dotyczy. Nastąpi wówczas przekierowanie do bramki płatniczej w celu dokonania płatności. Ewentualnie możesz złożyć zamówienia od początku. Zamówienia nieopłacone po prostu nie są realizowane i system je pomija.
Jeżeli po przekierowaniu do bramki płatniczej nie widzisz swojego banku, to znajdziesz tam opcję przekazu tradycyjnego. Ewentualnie napisz do nas w tej sprawie, a spróbujemy pomóc.
Dla osób z zagranicy istnieje możliwość płatności przez PayPal. W związku z tym złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty i wyślij do nas maila z kwotą, na jaką złożyłaś zamówienie, a prześlemy do Ciebie link do płatności.
Jeżeli zamówienie dotyczy produktu fizycznego (książka) to wysyłka następuje zwykle do 3 dni roboczych kurierem DPD. W przypadku produktów elektronicznych (ebooki, diety) w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia powinnaś otrzymać maila z linkiem do pobrania materiałów. Możesz je również pobrać w każdej chwili po zalogowaniu się na swoje konto. W przypadku zakupu materiałów wideo możesz je obejrzeć po zalogowaniu się na swoje konto.
Najczęstszym powodem takiej sytuacji jest błędnie wpisany adres e-mail. Dlatego zawsze rekomendujemy robienie zakupów będąc zalogowanym na swoje konto. Wówczas wszystkie dane w formularzu podpowiadają się automatycznie. Ale nie martw się, pomożemy, napisz do nas w tej sprawie.
Jeżeli do szkolenia dołączony jest suplement w postaci pliku pdf to po dokonaniu zamówienia na adres e-mail otrzymasz link do pobrania tego suplementu, natomiast samo szkolenie obejrzysz na swoim koncie po zalogowaniu.
Prawdopodobnie złożyłaś/eś zamówienie nie będąc zalogowaną/ym na swoje konto. W tej sytuacji mechanika sklepowa potrzebuje kilkunastu, góra kilkudziesięciu minut na połączenie tego zamówienia z Twoim kontem. Podobnie sytuacja wygląda, jeśli dopiero założyłaś/eś konto i mechanika sklepowa też potrzebuje tego czasu, aby podpiąć składane wcześniej zamówienia. Dlatego zawsze dokonuj zakupów będąc zalogowaną/ym. Unikniesz tego czasu oczekiwania.
Jeżeli jest to Twoja pierwsza pomyłka, to bez problemu podmienimy dietę na właściwą. W tym celu złóż jeszcze raz zamówienie z obowiązkiem zapłaty, ale po przejściu do bramki płatniczej nie opłacaj jej, po czym napisz do nas maila.
Wszelkie produkty elektroniczne (diety, ebooki, webinary, szkolenia) nie podlegają prawu odstąpienia od umowy. Jest to uregulowane prawnie. Co innego produkt fizyczny, czyli jeżeli zakupiłaś (-eś) książkę papierową, to możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania książki bez podania przyczyny. Wówczas odsyłasz ją do nas z oświadczeniem o odstąpieniu i po pozytywnym zweryfikowaniu jej stanu zwrócimy Ci pieniądze na konto.
Zakupy produktów elektronicznych nie podlegają zwrotom, ale możemy taką dietę wymienić na inną, której jeszcze nie masz. W tym celu złóż jeszcze raz zamówienie z obowiązkiem zapłaty, ale po przejściu do bramki płatniczej nie opłacaj jej, po czym napisz do nas maila.
Jeżeli masz już założone konto napisz do nas z prośbą o połączenie zamówień, aby wszystkie były widoczne pod tym kontem, wskazując, z jakich adresów były dokonywane zamówienia.
Mechanika sklepowa potrzebuje kilkunastu minut, aby podpiąć istniejące wcześniej zamówienia pod nowo założone konto. Jeżeli pomimo tego czasu nadal nie widać wszystkich zamówień, napisz do nas maila.
Małgorzata Lenartowicz
NIP: 797-176-85-98 | REGON: 147448778